Greek Unions

Θεωρία και Πράξη του Εργατικού Συνδικαλισμού

Στον καιρό του μνημονίου και του φαινομένου του θερμοκηπίου, τρένο για σκι στο Καϊμακτσαλάν

leave a comment »

Έχουν ξεπουλήσει τα πάντα σε ιδιώτες Έλληνες και ξένους. Έχουν εξευτελίσει κάθε έννοια δημόσιου αγαθού. Έχουν συκοφαντήσει πολίτες και συλλογικές κινητοποιήσεις και κοινωνικά κινήματα. Έχουν εξαμολύσει τους κατασταλτικούς μηχανισμούς του κράτους για να καταστείλουν την οργή του λαού, όπως στην περίπτωση του ξεσηκωμού των κατοίκων της Κερατέας που σύσσωμοι αντιστέκονται στην κατοχή της πόλης τους από τα ΜΑΤ. Έχουν ετοιμάσει να παραδώσους στους «επενδυτές» όσα κομμάτια φυσικού πλούτου έχουν απομείνει. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχει «ψήσει» τη χώρα μας και προκαλεί το λυώσιμο των πάγων. Ακόμη και οι Άλπεις χάνουν τα χιόνια τους και τους χειμερινούς τους τουρίστες.

Έ, υπάρχει μια νησίδα που αντιστέκεται σε όλα αυτά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!
Διαβάστε, λοιπόν, τα κατορθώματά της.
«Από την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου και κάθε Σαββατοκύριακο οι λάτρεις του σκι και του snowboard, θα μπορούν να ταξιδεύουν από τη Θεσσαλονίκη προς το χιονοδρομικό κέντρο Καϊμακτσαλάν με τα δρομολόγια του Snow train, που εγκαινιάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Συγκεκριμένα εγκαινιάζονται δύο ζεύγη δρομολογίων από Θεσσαλονίκη προς Άρνισσα και αντιστρόφως, με έναν μοντέρνο συρμό, εξοπλισμένο με bar και εστιατόρια στα τρία από τα πέντε βαγόνια του, με παιδότοπο, καθώς και με ειδική σκευοφόρο, για την άνετη μεταφορά του εξοπλισμού σκι και snowboard. Επιπρόσθετα, οι επιβάτες του Snow Train θα δικαιούνται 50% έκπτωση στην κάρτα εισόδου στο χιονοδρομικό κέντρο και επιπλέον εκπτώσεις σε προϊόντα εστίασης, ενοικίασης εξοπλισμού, διαμονής κτλ επιχειρήσεων του Παλαιού Αγιου Αθανάσιου. Τα τρένα θα αναχωρούν από τη Θεσσαλονίκη κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 7.18 και 12.05. Το εισιτήριο μετ’ επιστροφής κοστίζει 22 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς με το λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Καϊμακτσαλάν και τον παλιό Άγιο Αθανάσιο)»
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr

Μήνυση στον ΟΣΕ για την περικοπή δρομολογίωνΑπό κατοίκους και φορείς των Τρικάλων
Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε στον Εισαγγελέα Τρικάλων ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, για την περικοπή των δρομολογίων του ΟΣΕ στην Δυτική Θεσσαλία και για την απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Σε σχετική ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος, αναφέρει ότι «αφού εξάντλησε κάθε προσπάθεια διαλόγου με τις διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναγκάστηκε σήμερα να προσφύγει στη δικαιοσύνη, ελπίζοντας ότι έτσι θα δώσουν λόγο για τις πράξεις τους και θα τιμωρηθούν όσοι έδειξαν μέχρι τώρα απίστευτη περιφρόνηση προς την τοπική μας κοινωνία και κατέστρεψαν ένα κοινωνικό αγαθό που από το υστέρημά του το πλήρωσε ο λαός μας».

Ο σύλλογος καταγγέλλει ότι από την προηγούμενη άνοιξη είχε στείλει προς τις διοικήσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπόμνημα για την επαναφορά του απευθείας πρωινού δρομολογίου, αλλά δεν έλαβε ποτέ απάντηση. Όταν το υπουργείο έκανε δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο του ΟΣΕ ο σύλλογος κατέθεσε και πάλι τις προτάσεις του, οι οποίες αγνοήθηκαν εντελώς
http://www.newsbeast.gr/society/arthro/122289/minusi-ston-ose-gia-tin-perikopi-dromologion/

Οι περικοπές δρομολογίων εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την εξυγίανση του οργανισμού.
Σχεδόν στο σύνολο των δρομολογίων η τιμή του εισιτηρίου εξισώνεται με την αντίστοιχη των ΚΤΕΛ, ενώ οι αυξήσεις δεν αποκλείεται να αγγίξουν και το 120%.
Το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – …..

Καλαμπάκα από 8,90 πλέον θα φτάσει τα 15 ευρώ, ενώ το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ.
Οι τιμές των Inter City αμαξοστοιχιών θα διαμορφωθούν ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της γραμμής και έτσι το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20, δηλαδή θα υποστεί αύξηση της τάξεως του 52%.
Ωστόσο, στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εφαρμόσει σύντομα ένα σύστημα το οποίο θα παρέχει εκπτώσεις σε επιβάτες που κλείνουν έγκαιρα εισιτήριο (για παράδειγμα 20% έκπτωση για 3 μέρες προ-πώληση), καθώς και σε πελάτες που χρησιμοποιούν συχνά το τρένο μέσω του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου και δεν επιβαρύνουν την εταιρεία με το κόστος έκδοσης εισιτηρίου.
Περικοπές δρομολογίων
Οριστικό τέλος έρχεται και σε μία σειρά δρομολογίων λιγότερο προσφιλών στο κοινό, αλλά και εκείνα που παρουσιάζουν χαμηλή επιβατική κίνηση.
Οι περικοπές αφορούν πρωτίστως στο δίκτυο της Πελοποννήσου, όπου τα μόνα τρένα που θα κυκλοφορούν θα είναι εκείνα του προαστιακού της Αθήνας, που φτάνουν μέχρι το Κιάτο.
Δραστικές περικοπές αναφέρονται για τη Θεσσαλία, καθώς και για τις γραμμές Θεσσαλονίκη – Φλώρινα και Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη.
Συνολικά, στο τραπέζι του διαλόγου προσωρινή αναστολή – διακοπή Κυκλοφορίας μέχρι νεωτέρας θα ισχύσει στις γραμμές:
*Αθήνα- Αλεξανδρούπολη – Αθήνα
*Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Θεσσαλονίκη
*Λάρισα – Καλαμπάκα – Λάρισα
*Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα – Πάτρα
*Καλαμάτα – Μεσσήνη – ΤΕΙ – Καλαμάτα
*Κόρινθος – Τρίπολη – Ναύπλιο – Κόρινθος
*Θεσσαλονίκη – Σκόπια – Βελιγράδι – Θεσσαλονίκη
*Θεσσαλονίκη – Σόφια – Βουκουρέστι – Θεσσαλονίκη
*Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη
Παράλληλα, επέρχονται αλλαγές στο πλέγμα των δρομολογίων και συγκεκριμένα:
*Τα δρομολόγια Αθήνας – Θεσσαλονίκης 884 & 885 αναβαθμίζονται σε IC και καταργούνται οι σταθμεύσεις τους σε Αγ. Στέφανο και Αμφίκλεια.
*Τα δρομολόγια IC Express Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιούν σταθμεύσεις στο Πλατύ και στο ΣΚΑ, με το συνολικό χρόνο του δρομολογίου να διαρκεί 4 ώρες και 50 λεπτά.
*Τίθενται σε λειτουργία δύο ζεύγη αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκη – Δίκαια – Θεσσαλονίκη.
*Απλοποιήσεις σταθμεύσεων σε όλα τα δρομολόγια.
Επίσης, θα λειτουργήσουν λεωφορειακές γραμμές, εφόσον υπάρχει ζήτηση:
*Αθήνα – Καλαμάτα – Αθήνα (χωρίς ενδιάμεσες σταθμεύσεις)
*Πλατύ – Γιαννιτσά – Πλατύ (ανταπόκριση με IC Express)
*Καλαμπάκα – Γρεβενά – Ιωάννινα – Καλαμπάκα
*Λαμία – Καρπενήσι – Λαμία
Για πρώτη φορά πόλεις, όπως τα Γιαννιτσά, τα Ιωάννινα και τα Γρεβενά, θα συνδεθούν μέσω λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους σταθμούς τρένου σε Πλατύ και Καλαμπάκα.
Επίσης, η Καλαμάτα και η Τρίπολη θα συνδεθούν οδικά με τον σταθμό της Κορίνθου και τον Προαστιακό, αξιοποιώντας έτσι πιο αποτελεσματικά την υπάρχουσα οδική και σιδηροδρομική υποδομή.
Σύντομα αναμένεται η απευθείας πρόσβαση της Στέρεας Ελλάδας και της Θεσσαλίας με το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, η οποία θα εξασφαλίζεται με μια απλή μετεπιβίβαση στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), όπου πλέον θα σταματούν με ανταπόκριση στον Προαστιακό όλες οι αμαξοστοιχίες του άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
Ενώ, στα άμεσα σχέδια της υπηρεσίας συγκαταλέγεται και η σύνδεση των τρένων με το λιμάνι του Πειραιά, από το καλοκαίρι του 2011 και η ανταπόκριση με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, συνδέοντας έτσι τα νησιά των Κυκλάδων και την Κρήτη με τη Βόρεια και την Κεντρική Ελλάδα.
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/303489.html

Written by antiracistes

10 Φεβρουαρίου, 2011 στις 7:38 πμ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: