Greek Unions

Θεωρία και Πράξη του Εργατικού Συνδικαλισμού

Αυτόνομη Συνδικαλιστική Συσπείρωση Εργαζομένων στην ΑΤΕ: Για τους συναδέλφους στο Help Desk – Οφείλουμε ένα ευχαριστώ και μια συγνώμη

leave a comment »

Λάβαμε το παρακάτω σχόλιο για την χθεσινή απαντητική επιστολή μας στον Πρόεδρο της Τράπεζας:

«…Το μόνο που θα σχολιάσω είναι το θέμα του helpdesk που έθιξε ο/η συνάδελφος γιατί είμαι στην ομάδα της στήριξης! Δεν είχαμε πάει αγαπητέ συνάδελφε παραλία! ΔΥΣΤΥΧΩΣ για εμάς! Ήμασταν (και είμαστε) εκεί, από το πρωί στα τηλέφωνα, κάναμε εξυπηρέτηση και φύγαμε όπως και κάποιοι συνάδελφοι από καταστήματα στις 11 το βράδυ! Μπορώ να σου μιλήσω και με στατιστικά… Λάβαμε γύρω στις 4000 κλήσεις και μπορέσαμε να απαντήσουμε γύρω στις 500-600, όχι γιατί καθόμασταν όπως θα υποθέτεις αλλά γιατί με μέσο όρο κλήσης στα 40 λεπτά τόσες μπορέσαμε να κάνουμε. Μάλιστα με πρωτοβουλία δικιά μας, όταν ήταν για εμάς ας πούμε πιο εύκολο καλέσαμε ένα-ένα τα καταστήματα για να ρωτήσουμε αν έχουν κάποιο πρόβλημα!… Λίγο προσοχή σ’ αυτά που λέμε και γράφουμε. Κάποιοι προσπαθούν να σας βοηθήσουν γι αυτό βοηθήστε κ εσείς λίγο την κατάσταση κάνοντας λίγο υπομονή και όλα θα λυθούν!»

Συνάδελφοι, η επιστολή είχε σκοπό να αναδείξει τα οξύτατα προβλήματα της μετάπτωσης, που η διοίκηση της τράπεζας θέλει να κρύψει κάτω από το χαλί. Προφανώς και δεν τίθεται θέμα με τους συναδέλφους από το Ηelp Desk. Ξέρουμε καλά ότι αυτή η δουλειά είναι επίπονη κι ότι όλοι οι συνάδελφοι ξεπέρασαν τις αντοχές τους. Στόχος μας ήταν να στηλιτεύσουμε την οργάνωση της τράπεζας και το βεβιασμένο του εγχειρήματος.

Οι συνάδελφοι στα καταστήματα έζησαν την αδυναμία της επικοινωνίας, τη δυστοκία να βρουν απάντηση στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν και τον εκνευρισμό στην αναζήτηση μιας λύσης. Η δυσλειτουργία του HelpDesk, έφερε στο προσκήνιο μία ακόμη πλευρά της πλήρους προχειρότητας και της ανικανότητας να προβλέψουν οι υπεύθυνοι της Πειραιώς και να προνοήσουν να το ενισχύσουν με πολλαπλάσιους υπαλλήλους, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η στήριξη του μαζικού εγχειρήματος.

Κάποιοι ήταν απόντες από το εγχείρημα, κι αυτούς προσπαθήσαμε να στηλιτεύσουμε. Στις παραλίες προφανώς και δεν ήταν οι συνάδελφοι του HelpDesk που έζησαν παρόμοια, ή μάλλον χειρότερη τρέλα, απ’ ότι όσοι εργάζονται στα καταστήματα και μια απογοήτευση, γιατί ήταν ανθρωπίνως αδύνατον να προλάβουν όλες τις κλήσεις.

Οφείλουμε ένα ευχαριστώ στους συναδέλφους της στήριξης για την υπέρμετρη προσπάθεια, που δυστυχώς δεν μπόρεσαν να την εισπράξουν σε ανάλογο μέγεθος όσοι εργάζονται στα καταστήματα. Ζητούμε όμως κι από αυτούς να κατανοήσουν την υπερένταση και εξάντληση των συναδέλφων στα καταστήματα.

Και σίγουρα, όλοι μαζί, πρέπει να καταδικάσουμε την επιβολή των νέων (;) συστημάτων, την καθημερινή μας εξόντωση και την ανεπάρκεια των υπευθύνων της ενοποίησης (ή μήπως τις μεθοδευμένες τους ενέργειες για να μας σπρώξουν στην έξοδο;)…

Written by antiracistes

27 Ιουνίου, 2013 στις 8:03 πμ

Αναρτήθηκε στις Αναδημοσιεύσεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: