Greek Unions

Θεωρία και Πράξη του Εργατικού Συνδικαλισμού

Καθιστική ζωή και Τραπεζοϋπάλληλοι

leave a comment »

Καθιστική ζωή και τραπεζοϋπάλληλοι. Είναι πάρα πολλά τα προβλήματα υγείας που συνδέονται με την καθιστική ζωή. Ως υπάλληλοι γραφείου περνάμε την περισσότερη ώρα της ημέρας μας καθισμένοι μπροστά από έναν υπολογιστή. Τι προβλήματα όμως μπορεί να επιφέρει αυτό σταδιακά στην υγεία μας;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο κορμός για να διατηρήσουμε την υγεία μας σε καλό επίπεδο είναι μία ισορροπημένη διατροφή. Επειδή καθόμαστε πολλές ώρες μέσα στην ημέρα το σώμα μας αργεί πολύ να κάψει το λίπος που συσσωρεύετε από την διατροφή μας. Με απλά λόγια αυτό τι σημαίνει; ‘Ότι η πρόσληψη λίπους μέσα στην ημέρα πρέπει να είναι μειωμένη. Φροντίζουμε να τρώμε πολλά και μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα με σκοπό να δημιουργήσουμε το αίσθημα του κορεσμού στον εγκέφαλό μας και στο στομάχι μας. ‘Ετσι το αίσθημα της πείνας θα είναι πολύ λιγότερο αισθητό. Μασάμε αργά την τροφή μας. Και αυτό με την σειρά του δημιουργεί στον εγκέφαλο την αίσθηση ότι έχει πάρει την απαραίτητη τροφή που χρειάζεται. Πίνουμε πολύ νερό.
Φροντίζουμε ν’ αθλούμαστε όσο πιο τακτικά γίνεται. Όταν λέμε άθληση δεν εννοούμε απαραίτητα το να πηγαίνουμε σε κάποιο γυμναστήριο, ακόμα και 1 ώρα περπάτημα την ημέρα είναι αρκετή για τον οργανισμό μας. Αν όμως θέλουμε να εστιάσουμε σε μυϊκές ομάδες που καταπονούνται ιδιαίτερα λόγω του επαγγέλματός μας, τότε θέλουμε ένα σετ πιο στοχευμένων ασκήσεων. Οι μΰες που καταπονούνται ποιο πολύ λόγω της εργασίας μας είναι οι έσω στροφείς του ώμου που χτυπάνε και στον αυχένα, όλο το μήκος των τραπεζοειδών μυών, οι ρομβοειδής, οι ραχιαίοι και οι θωρακικοί μας μύες λόγω του πολύωρου σκυψίματος μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μας κ.α. Για μένα η πιο σωστή προσέγγιση ασκήσεων για να επανέλθει η ελαστικότητα των συγκεκριμένων μυών στα κανονικά της επίπεδα είναι τα καθίσματα squat (10Χ5 για αρχή και μόλις αρχίσουμε να αισθανόμαστε καλύτερα το σώμα μας το πάμε 10Χ7) όπως φαίνονται στην παρακάτω εικόνα.

Μπορούμε να το συνδυάσουμε με super set με λάστιχα όπως εδώ:

Ανοίγουμε τέρμα τα χέρια μας μέχρι το λάστιχο ν’ ακουμπήσει το στήθος μας και κάνουμε 2πλή έλξη. Αυτό το κάνουμε 10Χ5. Και αν αντέχουμε βάζουμε και άλλη μία πολύ καλή άσκηση όπως αυτή παρακάτω:

Τεντωμένα όπως είναι τα χέρια μας, τράβαμε το λάστιχο πίσω απο το κεφάλι μας στο ύψος των ώμων. Πάλι 10Χ5.
Πρίν και μετά τις ασκήσεις οπωσδήποτε 5 λεπτά διατάσεις για ν’ αποφύγουμε πιασίματα και πιθανούς τραυματισμούς.
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω την σημασία της προσέγγισης του αθλούμενου σ’ αυτό που κάνει, πρώτα επισκεπτόμαστε έναν Ιατρό και του λέμε οτι θέλουμε ν’ αθληθούμε, αφού πάρουμε το πράσινο φως, ψάχνουμε για ένα «καλό» γυμναστήριο ν’ αρχίσουμε. Τονίζω το καλό…, για τους πολύ αρχάριους είμαι της άποψης οτι πρέπει να ξεκινήσουν με personal για να μάθουν τις ασκήσεις και τις μυικές ομάδες που γυμνάζουν και μετά θα πηγαίνουν «τρένο» σε οτι αποφασίσουν να κάνουν.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.focusbank.gr/products/kathistiki-zoi-kai-trapezoypalliloi/

Written by antiracistes

27 Νοεμβρίου, 2015 στις 7:11 μμ

Αναρτήθηκε στις Αναδημοσιεύσεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: